Što nam kažu klijenti

"Ne računam na najgore, ali životno osiguranje mi se čini pametnim ulogom u budućnost."

Bojana Benović, 45, dipl. oec, Zagreb (foto: ilustracija)

Imala sam 29 godina kada sam počela uplaćivati Allianz životno osiguranje. To mi se činilo kao dobar način ulaganja u budućnost. Nisam tip osobe koja razmišlja negativno ili planira najcrnji scenarij. Međutim, s 29 godina, bila sam majka djevojčice od tri godine i željela sam jednog dana biti u mogućnosti pokloniti joj nešto, bilo auto za punoljetstvo ili iznos novca kojim bih joj olakšala početak samostalnog života.

U ono vrijeme hrvatsko tržište je bilo prepuno novih i nepoznatih kompanija i da budem posve iskrena, vjerovala sam da će većina osiguravatelja propasti u roku kraćem od 30 godina, na koliko se obično ugovara životno osiguranje. Međunarodni ugled Allianza i individualni pristup njihovog zastupnika bili su presudni u mom izboru. Premija od 800 kn mjesečno bila mi je prihvatljiva, a znala sam da će mi jednog dana isplata ugovorenog iznosa dobro doći. Ipak, odlučila sam se osiguranje ugovoriti na 15 godina i time ga vezati za kćerkino punoljetstvo.

Međunarodni ugled Allianza i individualni pristup njihovog zastupnika bili su presudni u mom izboru.

Iz današnje perspektive vrlo sam zadovoljna i nimalo ne žalim. U tih 15 godina rodila sam još jednu curicu i umeđuvremenupreboljela rak. Svjesnasam što bi isplata životnog osiguranja značila za moju obitelj u slučaju da se dogodilo ono najgore. Osobno nisam previše o tome razmišljala kada sam se odlučila na životno osiguranje i nisam "planirala" da će mi se nešto dogoditi. No, u najtežim trenucima, ta mi jepolica ipak pružila osjećaj dodatne sigurnosti za moju obitelj.

Srećom, sve je završilo dobro. Kada je kći navršila 18 godina, novac joj još nije bio potreban i zasad nemamo planove što s njim učiniti, no činjenica je da nam taj iznos daje osjećaj sigurnosti za budućnost. Kako je moja obitelj narasla, isplatu smo oročili u banci, a u Allianzu osigurali veći stan u koji smo se uselili. Isplatu smo primili u vrlo kratkom roku i moj inače nepovjerljiv stav prema financijskim institucijama,pokazao se neopravdanim u primjeru Allianza. U današnje vrijeme nestabilne ekonomije ljudi su nepovjerljivi prema bankama i osiguravajućim društvima. U ekonomskojsituaciji u kojoj se Hrvatska trenutno nalazi, utješnoje znati da se mogu osloniti na svog osiguratelja da će održati svoje obećanje, jer Allianz je učinio upravo to.

"Sretan sam što sam živ, a isplata životnog osiguranja pomogla mi je u oporavku."

Tomo Matošević, 40, trgovac, Zagreb (foto: ilustracija)

Osiguranje života za slučaj onog najgoreg glavni je razlog zbog kojega smo se žena i ja odlučili ugovoriti životno osiguranje. Imamo troje male djece i željeli smo ih financijski osigurati za slučaj da se nama nešto dogodi. Zbog posla sam često bio na putu i želio sam imati mirnu savjest da će moja obitelj biti financijski zbrinuta ako se meni nešto dogodi. Naravno, nije naodmet ništedni aspekt životnog osiguranja, koji nam omogućava bolje planiranje mirovine.

Naš Allianz zastupnik, Ante, bio je vrlo korektan. Našao se sa mnom i strpljivo objasnio sve uvjete životnog osiguranja. Uostalom, dobro se poznajemo. S njim sam već ugovorioi policuosiguranjaženinog i svog auta te našeg doma iuvijek sam bio zadovoljan. Mislim da je važan aspekt dobrog odnosa osiguravajućeg društva i osiguranikapovjerenje te kvalitetan odnos zastupnika i klijenta.

Nije nužno uplaćivati velike iznose, i manja svota u teškim trenucima mnogo znači, a mjesečni iznos uplate svatko može prilagoditi vlastitim mogućnostima i potrebama.

Police životnog osiguranja ugovorili smo na 30 godina, a na Antin prijedlog ugovorili smo i dopunsko pokriće za slučaj teške bolesti. Nisam do tada imao nikakvih zdravstvenih problema, ali moj otac i stric jesu te sam znao da bi se to i meni jednog dana moglo dogoditi. Želio sam biti siguran da ćemo i u tom slučaju moja obitelj i ja imati financijski oslonac.

Nisu prošle ni tri godine otkako smo ugovorili police životnog osiguranja kad mi je na putu iz Ljubljane pozlilo. U autu sam bio sâm i, srećom, uspio sam se uz puno muke zaustaviti na semaforu te izaći iz auta.

Pokušao sam prolaznicima signalizirati da mi je potrebna pomoć. Bila su već 22.00 sata i sreća je što se itko našao na ulici tako kasno. Doživio sam izljev krvi u mozak ipronađen sam na ulici bez svijesti. Sljedeće čega se sjećam je licemoje žene kako mi govori: "Djeca te pozdravljaju."

Devet mjeseci sam ležao u krevetu, a to je rezultiralo atrofijom mišića. Uslijedila je rehabilitacija u toplicama, a posljednju operaciju imao sam prije nepunih godinu dana. Zdravstveno osiguranje pokrilo je svega pola njege koja mi je bila potrebna. Dodatno sam platio velike iznose za individualne tretmane, dolazak sestara i terapeuta u naš dom, za fizikalnu terapiju i toplice. Da nisam imao policu osiguranja, vjerojatno bih se morao zadužiti.

Dok sam još bio u bolnici, moja je žena kontaktirala Antu, kojemu smo od srca zahvalni na pomoći u prikupljanju potrebne dokumentacije. Posebno smo zadovoljni brzinom obrade štete i korektnošću isplate od strane Allianza. Sada, gledajući unazad, volio bih da sam ugovorio i osiguranje bolničkih troškova, što samo dokazuje da predostrožnosti nikad dovoljno.

Još uvijek odlazim na vježbe i fizikalnu terapiju i sretan sam što sam živ. Iz prve ruke sam iskusio važnost životnog osiguranja i svakome bih preporučio da misli na svoju obitelji, ali i na sebe teda ugovori životno osiguranje. Nije nužno uplaćivati velike iznose, i manja svota u teškim trenucima mnogo znači, a mjesečni iznos uplate svatko može prilagoditi vlastitim mogućnostima i potrebama.

"Allianz mi je isplatio 160.000 kuna i preuzeo plaćanje moje police životnog osiguranja."

Damir Srbljinović, krovopokrivač, Križevci (foto: ilustracija)

Radeći kao krovopokrivač duže sam vrijeme razmišljao o životnom osiguranju. Provodeći deset sati dnevno na visini i do pedeset metara, rano sam u životu postao svjestan potrebe osiguranja, kako od nezgode, tako i za slučaj onog najgoreg. Često sam i putovao, a to me dodatno potaklo na razmišljanje. Životno osiguranje mi se činilo dobrim izborom jer me osigurava od niza rizika, a njime ujedno i štedim. Na prijateljevu preporuku upoznao sam zastupnicu Allianz osiguranja,Vlatku, s kojom sam u međuvremenu izgradio prisan i korektan odnos.

No nisam odmah odlučio. Nekoliko puta smo se nalazili na kavi dok nisam bio siguran razumijem li sve uvjete i mogućnosti životnog osiguranja. I onda sam želio "prespavati" prije donošenja te odluke, a Vlatkino strpljenje i kvaliteta argumenata bili su presudni u mom izboru Allianza.

S obzirom na to da se kontinuirano izlažem riziku teških ozljeda, uz životno osiguranje na 30 godina,ugovorio sam i dopunsko pokriće od nezgode. Igrom sudbine, tri godine kasnije, čistio sam žljebove crkve sv. Marka u Križevcima. Ljestve su bile rastegnute na 6-7 metara kad se prilikom njihovogpomicanja najviši element ljestavaotkopčao, pao na mene i probio moju lubanju.

Nakon što su prepiljene, s pola metra ljestvi u glavi, prevezen sam u bolnicu. Do same je operacije prošlo pet sati, a ni u jednom trenutku nisam izgubio svijest. Kad su me doktori vidjeli, nisu vjerovali da ću ikada više samostalno živjeti. I danas me smatraju čudom.

Operacija je trajala šest sati, a preživio sam zahvaljujući čvrstoj volji i izvrsnim liječnicima.Oštećen mi je centar za ravnotežu i ustanovljena invalidnost od preko 80 posto. Nikad više neću biti sposoban za rad.

Uslijedili su tjedni u bolnicama i mjeseci na terapiji. Nisam se predavao i oporavio sam se, ali ne bih u tome uspio da sam bio sâm. Osim odličnih terapeuta, uz mene je bio i Allianz. Čim je Vlatka saznala što mi se dogodilo, pokrenula je postupak i sve je riješeno vrlo profesionalno i brzo. Bila je uz mene tijekom cijelog oporavka i dolazila u bolnicu dok nisu utvrđene sve trajne posljedice moje nezgode. Pripremila je dokumentaciju i vodila brigu o njoj, a uvijek je našla vremena i za kavu.

Tri sam godine uplaćivao životno osiguranje, a primio sam isplatu od 100.000 kuna. Prvih 20.000 primio sam odmah kako bih pokrio troškove liječenja, a ubrzo je uslijedio i ostatak. I to nije sve. Naime, plaćanje moje police životnog osiguranja preuzeo je Allianz jer ga ja zbog invalidnosti više nisam bio u mogućnosti uplaćivati. Moja polica ističe 2039. godine.

Mislim da je ugovaranje te police najbolja investicija koju sam napravio i jasan dokaz da se odgovorno planiranje života isplati.

Ne znam kako bih izdržao bez te police. Za vrijeme bolovanja moja su mjesečna primanja iznosilasamo 1600 kuna, a nakon 18 mjeseci taj se iznos prepolovio. Proveo sam 20 mjeseci na terapiji, a tijekom tog vremena troškovi su se gomilali. Trebalo je plaćati stan i hranu, ali i posebne lijekove koje sam naručivao iz inozemstva. Cijeli iznos isplate osiguranja potrošio sam na liječenje. Međutim, zahvaljujući polici životnog osiguranja nisam se morao zaduživati i moja obitelj nije financijski ispaštala. Mislim da je ugovaranje te police najbolja investicija koju sam napravio i jasan dokaz da se odgovorno planiranje života isplati.

Nezgoda se može dogoditi svakome i nitko od nas nije vječan. Ni ja, ni moja obitelj, ni prijatelji nismo vjerovali da se ovako nešto baš meni dogodilo. Naime, uvijek sam savjesno vodio računa o sigurnosti u radu i provodio sam dodatne mjere opreza. Koliko sam doista bio savjestan shvatio sam u vrijeme isplate, kada sam se uputio u banku. Znao sam da u Zagrebačkoj banci imam ugovorenu Lepezu i da sam preko banko osiguranja osigurao i autou Allianzu. Međutim, posve sam zaboravio da sam prilikom otvaranja bankovnog računa ugovorio i osiguranje od nezgode. Još jedno.

Auto osiguranje obnavljam svake godine, ali osiguranje od nezgode posve sam zaboravio jer sam ga plaćao trajnim nalogom. Sedam sam godina uplaćivao iznos od 250 kuna godišnje, što sam jedva i primjetio na računu, a od Allianza sam zahvaljujući tomeprimio još jednu isplatu, u iznosu od 60.000 kuna. S obzirom na to da je sva dokumentacija već bila prikupljena, a šteta obrađena, ovu sam isplatu primio u nevjerojatno kratkom roku.

Iznos koji mi je isplaćen potrošio sam na liječenje, ali da nisam imao osiguranje, ne znam kako bih izdržao i da li bih se oporavio. Isplata police omogućila mi je lijekove i tretmane koji mi inače ne bi bili dostupni. Ni u jednom se trenu nisam predao ili isključio iz života. I dalje se borim. Poučeni mojim slučajem i dobrim iskustvom s osigurateljemi ostali članovi moje obitelji, kao i moj bivši poslodavac, osigurali su svoje živote u Allianzu. Svima bih savjetovao da preuzmu odgovornost za svoj život i ugovore životno osiguranje.